Imprimeix

FAQ

PREGUNTES FREQÜENTS SOBRE LES HABITACIONS

Puc triar habitació?

La Direcció de la Residència únicament dóna prioritat d'elecció als antics residents.

La Residència disposa d'habitacions especials per a discapacitats?

Sí, tenim dues habitacions adaptades.

La Residència proporciona les tovalloles i la roba de llit?

Si no tens contractada l’OPCIÓ DE LLENÇOLS I TOVALLOLES o l’OPCIÓ DE NETEJA TOTAL, només et proporciona el coixí. Pots consultar els preus AQUÍ.

Quines mides tenen el matalàs i el somier?

Els matalassos i somiers de les habitacions fan 90 x 190, però disposam de llits de 90 x 200 per als hostes que a causa de la seva altura ho necessitin.

Hi ha televisió o possibilitat d'endollar-ne una a l'habitació?

A les habitacions no hi ha televisió ni antena, però no hi ha cap inconvenient perquè l'hoste en porti una de seva.

Puc emportar-me la clau de la meva habitació?

Es recomana deixar-la a recepció per evitar perdre-la. En cas de perdre-la, s’han d'abonar els costs ocasionat

Poden venir familiars i amics a dormir a la meva habitació?

Sí, és important avisar amb antelació a recepció.

Hi ha nevera a l'habitació o possibilitat de portar-ne?

Les habitacions no disposen de nevera, però l'hoste en pot portar una.

Hi ha aire condicionat a les habitacions? I calefacció?

Hi ha aire condicionat a les zones comunes i a les habitacions dobles. Tant a les habitacions com a les zones comunes hi ha calefacció.

Es poden tenir animals a l'habitació?

La normativa de la Residència no ho permet.

Es pot fumar a les habitacions?

No està permès fumar ni a les habitacions ni a les zones comunes. Tan sols es pot fumar a l'aparcament posterior.

Hi ha bressols per a infants?

No disposam de bressols. Tan sols podem oferir llits supletoris o posar una petita barrera protectora al llit.

 

PREGUNTES FREQÜENTS SOBRE ELS SERVEIS

Què inclou el preu de la Residència?

El preu inclou l’allotjament en l’opció escollida, bany complet, desdejuni complet de dilluns a diumenge (de dilluns a divendres per a l’habitació individual 5 dies), neteja de l’habitació 1 dia a la setmana, abonament gratuït a CampusEsport, accés Wi-Fi a la xarxa UIB, aire condicionat a les habitacions dobles i a les zones comunes, calefacció, seguretat, electricitat, aigua i manteniment.

Què inclou l’opció MITJA PENSIÓ dinar?

El dinar 5 ò 7 dies a la setmana (dos plats i postres) segons l'opció d'allotjament escollida.

Què inclou l’opció MITJA PENSIÓ sopar?

El sopar 5 ò 7 dies a la setmana (dos plats i postres) segons l'opció d'allotjament escollida.

Què inclou l’opció PENSIÓ COMPLETA?

El dinar (dos plats i postres) i el sopar (dos plats i postres) 5 ò 7 dies a la setmana segons l'opció d'allotjament escollida.

Si no tinc contractada cap opció de menjador, puc dinar i/o sopar a la Residència si ho necessit?

Pots comprar el tiquet de dinar a recepció abans de les 10 hores i de sopar abans de les 15 hores. Els tiquets del menjador només són vàlids per al dia en què es comprin.

Hi ha servei de neteja?

Sí, el preu inclou neteja de l'habitació 1 dia per setmana, i es pot ampliar adquirint l'opció NETEJA TOTAL, que inclou la neteja diària de l'habitació de dilluns a dissabte o de dilluns a divendres segons l'opció d'allotjament escollida (els diumenges i festius no hi ha servei de neteja). Pots consultar els preus AQUÍ.

Si contract l’opció LLENÇOLS I TOVALLOLES, a què tenc dret?

Amb aquesta opció et proporcionarem llençols i tovalloles nets un cop a la setmana, coincidint amb el dia de neteja de l’habitació. També tindràs roba de llit d’hivern.

Si contract l’opció NETEJA TOTAL, a què tenc dret?

Et netejaran l’habitació de dilluns a dissabte o de dilluns a divendres segons l'opció d'allotjament escollida, i et proporcionarem llençols nets un cop a la setmana, tovalloles netes tres cops a la setmana i roba de llit d’hivern.

Puc triar el dia de neteja de la meva habitació?

No, els dies de neteja els determina la Residència. Si el dia de neteja adjudicat us suposa un perjudici, podeu demanar el canvi a l’adreça Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .

El dia de neteja sempre és el mateix?

Sí, tret que el dia sigui festiu, i aquesta setmana es netejarà el dia anterior o posterior; et comunicarem el canvi.

Si el dia que em toca neteja pos el cartell de «No molesteu», netejaran l’habitació un altre dia de la mateixa setmana?

No, fins a la setmana següent no tindràs neteja.

Puc canviar d’opció d’allotjament i opcions de neteja durant el curs?

Sí, has d’avisar amb 15 dies d’antelació a l’adreça Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .

Si tenc contractada estada de 5 dies, puc quedar qualque cap de setmana?

Al preu hi ha inclosos dos caps de setmana d’allotjament i desdejuni per curs, coincidint amb els exàmens. Si vols quedar qualque cap de setmana addicional, has d’avisar a recepció i abonar 33 euros /cap de setmana, amb allotjament i desdejuni. Si tens contractada l’opció de pensió completa, el cap de setmana extra hauràs de comprar tiquets per dinar i/o sopar.

Qui pot contractar l’habitació individual 5 dies?

Els residents empadronats a Mallorca.

Hi ha horaris d'entrada i sortida a la Residència? Es tanca la Residència en alguna època de l'any?

La Residència roman oberta les 24 hores del dia i només tanca durant les vacances de Nadal.

Hi ha servei de bugaderia? Com funciona?

Disposam de dues rentadores i dues eixugadores, que funcionen amb fitxes que estan a la venda a recepció; el detergent va inclòs en el preu.

Puc planxar la roba a la Residència?

A la bugaderia hi ha posts de planxar, i a la recepció es deixen les planxes, que s'han de retornar després d’haver-les usat.

Hi ha algun lloc on pugui encalentir menjar?

A les habitacions no es pot tenir microones ni cap tipus d'utensili per cuinar. Al hall de la Residència hi ha un microones a disposició dels residents.

Hi ha comerços o botigues a prop de la Residència?

A la Residència hi ha màquines expenedores de begudes i snacks, i just davant, a les instal•lacions de CampusEsport, hi ha una cafeteria restaurant. Al campus universitari trobaràs diversos restaurants cafeteria i una llibreria papereria; a prop de la Residència, a la carretera, hi ha una estació de servei on venen articles d'alimentació i altres productes, i a la carretera de Valldemossa en direcció a Palma hi ha un centre comercial Carrefour. (La línia d'autobús núm. 19 s’hi atura a prop.)

Els residents poden utilitzar les instal•lacions esportives de CampusEsport?

Tots els residents tenen abonament gratuït a CampusEsport. També poden utilitzar les pistes gratuïtament sempre que estiguin lliures; no es poden reservar amb antelació.

Hi ha aparcament a la Residència? És cobert o a l'aire lliure?

Hi ha aparcament gratuït a l'aire lliure.

Puc demanar alimentació especial per al•lèrgia o malaltia?

Sí, no hi ha problema, sempre que ho avali un certificat mèdic.

Si pels meus horaris de classe no puc arribar a temps a dinar o a sopar, puc reservar el dinar o sopar?

Havent avisat al matí o el dia anterior a la recepció o a la cuina, poden guardar-te el dinar i el sopar de dilluns a divendres tan sols per motius acadèmics. També hi ha disponibles pícnics.

Si som resident, poden venir a dinar / sopar els meus familiars o amics?

Sí, si avises a recepció abans de les 10 hores i pagues el tiquet corresponent.

Durant els mesos d'estiu, hi ha servei de menjador?

No sempre, depèn del nombre d'hostes que vulguin utilitzar aquest servei.

 

ALTRES PREGUNTES FREQÜENTS

Què passa si som resident i abandon abans d'hora la Residència?

En cas que el resident abandoni la Residència abans de l’acabament del curs, no li serà retornada ni la fiança ni la mensualitat del mes que abandoni la Residència.

En quines dates es passen els rebuts de les mensualitats dels residents?

De l'1 al 5 de cada mes.

Com puc confirmar una reserva de curta estada?

A través del formulari en línia de la nostra web o a través de correu electrònic a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. ; has d’indicar el nom, les dates i el règim d'allotjament, i ens posarem en contacte amb tu.

He de pagar per endavant la reserva de curta estada? Puc pagar amb targeta?

Les estades de curta durada es paguen a recepció abans d'abandonar la Residència, no fa falta fer un pagament previ per confirmar la reserva. Podeu pagar en efectiu o amb targeta.

On puc consultar la normativa de la Residència?

A la secció de documents de la nostra web hi ha disponible el Manual del resident.

Quan i com puc sol•licitar plaça per al curs que ve?

El període de sol·licitud de plaça sol ser des de principi de juny fins a final de juliol.
Per demanar la plaça s’ha d’emplenar el formulari que trobareu a la pàgina web, o bé podeu imprimir la sol·licitud que també trobareu a la pàgina web i enviar-la per fax, correu electrònic o per correu a la recepció de la Residència. També podeu fer la sol·licitud i entregar-la a la recepció de la Residència o bé a les seus universitàries d’Eivissa i Menorca.


Tenc alguna prioritat perquè som de les Illes Balears a l'hora de reservar la plaça?

Tenen prioritat els empadronats a Eivissa, Menorca i Formentera. És imprescindible presentar el certificat d’empadronament.

Tenc algun avantatge per fer la reserva de plaça si pertanc a família nombrosa?

La Residència no dóna avantatges per aquesta condició.

Si no renovo la plaça al mes de juny puc deixar les meves coses al maleter durant tot l’estiu?

Només pots deixar dues caixes i la gelera. Les has de venir a cercar abans del 10 d’octubre.

Com puc arribar a la Residència des de l'aeroport en transport públic?

Podeu agafar l'autobús número 1, que porta a la plaça d'Espanya, després agafar l'autobús número 19 o el metro fins a la UIB. El metro us deixa aproximadament a 10 minuts a peu de la Residència, i l'autobús us deixa a la porta.

Quant costa un taxi fins a la Residència?

20 euros, aproximadament.

Contacte

Ctra. Valldemossa Km 7,5
Palma de Mallorca, 07122
Illes Balears, Espanya
T: 971 172 600
F: 971 173 216
Formulari de contacte
Sol·licitud de plaça 2016-2017
Sol·licitud de reserva curta durada

Mapa

Mapa